Dec 7, 2010

Jom ke Pesta Buku!

Saya peminat buku-buku PTS. Serius.
Kebanyakan buku yang dikeluarkan oleh PTS sangat berkualiti dan memberi kepuasan kepada saya.

Bagi saya, syarikat PTS yang di ketuai oleh Pn.Ainon mempunyai karisma tersendiri. Mereka bukan sahaja berniaga untuk memandaikan masyarakat malah mendidik masyarakat agar menghargai dan mencintai ilmu.

Ketika mengikuti kelas BlogShop beberapa bulan yang lepas, saya sempat berbual dengan sahabat lama iaitu Tuan Azree. Beliau mengatakan bahawa pada setiap minggu Pn.Ainon ada membuat kelas penulisan kepada sesiapa yang berminat. Beliau juga mengatakan ada mengikuti usrah yang diselia Pn.Ainon yang turut disertai oleh Tuan Zamri Mohamad. Oh, cemburu rasa dihati. Belum ada kesempatan lagi untuk menadah ilmu dan turut serta bersama dengan mereka semua!

Baik.

Sebenarnya tujuan saya menulis entri ini adalah bagi memaklumkan bahawa PTS akan mengadakan Pesta Buku Kanak-Kanak di PWTC pada 22-26 Disember ini. Apa yang paling best sekali... PTS menawarkan diskaun sehingga 25% bagi pembelian buku kanak-kanak pada tarikh tersebut... Seronok kan?

Disamping itu, bagi mereka yang mempunyai blog dan website pihak PTS turut menyediakan web banner khas buat bloggers yang ingin mempromosikan pesta buku ini.. Banner tersebut boleh didapatkan disini.

Moga masyarakat kita dapat dididik dengan membaca daripada kecil lagi. Ingat, membaca itu jambatan ilmu!


Banner PTS@Pesta Buku Kanak-kanak Kuala Lumpur 2010

P/s: Saya kalau nak beli buku PTS suka beli di BookCafe.

2 comments:

Shaofie said...

jemputlah jalan-jalan ke blog pulak.
ade contest menarik...

student said...

baik!!...akan ke sana semula...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...