Nov 9, 2008

Penerangan Lengkap Ceramic Business Club

Salam...kali ni..ak nak cite psal bisnes ceramic yg ak dok running gile2 skrg nih...ermmm..mai la klik kalo nak nengok n tau detail...so far, ak dah join hmpir 8 bulan..ak join bulan 3 arituh...best woOOoooo... lets read it!

SIAPA CERAMIC BUSINESS CLUB?

Ceramic Business Club adalah Jenama Perniagaan yang dimiliki oleh Asia Ceramic Marketing (M) Sdn Bhd yang beroperasi di Ampang, Kuala Lumpur. Syarikat ini menjalankan perniagaan trading produk dan barangan berasaskan seramik. Keunikan Ceramic Business Club (CBC) ialah mereka menawarkan kaedah Sell Back Option kepada Distributor yang tidak mampu membuat jualan. Selain itu, CBC juga menawarkan Anugerah Kesetiaan & Penebusan Baucer Membeli-belah dan Fast Food terkemuka seperti Giant Hypermarket, BH Petrol, Parkson, KFC dan Pizza Hut kepada setiap ahli kelab menerusi E-Mall yang disediakan khas untuk semua Distributor.

Ceramic Business Club House Brand:















PERHATIAN: anda HANYA DAPAT UNTUNG SEKALI SAHAJA bagi satu urusan jual beli(sell back policy). sebabnya ini BUKAN PELABURAN. kalau pelaburan, ia beri pulangan berulang-ulang kali dengan sekali modal. tetapi ceramic BUKAN PELABURAN, ceramic adalah SATU URUSNIAGA JUAL BELI iaitu JUAL SEKALI, UNTUNG SEKALI SAHAJA. nak untung lagi, lakukan urusniaga jual beli dengan kerap.

BERITA BAIK!! ANDA BOLEH MENDAPAT UNTUNG SECARA BULANAN DENGAN MENGIKUT PLAN KAMI.

BAGAIMANA?? TERUSKAN MEMBACA PENERANGAN KAMI...

PERHATIAN: ANDA TETAP PERLU LAKUKAN JUAL BELI KERANA INI BUKAN PELABURAN

PLAN UNTUK MENDAPAT KEUNTUNGAN RM100 SETIAP BULAN



Penerangan:

Untuk Pakej ini, jika anda ingin melakukan repurchase setiap bulan dan ingin mendapat bonus sebanyak RM100.00 setiap bulan, anda perlu mengikut sistem seperti yang telah ditetapkan di dalam jadual di atas. Contohnya anda membeli Booster pada bulan 1, menerima 2 keping cek pada bulan 2 dan bulan 3 sebanyak RM500 setiap keping.

Pada bulan ke 2, sebaik sahaja Cek Pertama anda clear, anda gunakan semula RM500 tersebut dan menambah wang poket sebanyak RM400 lagi untuk membuat belian pada bulan kedua. Anda akan menerima 2 keping cek lagi iaitu pada bulan 3 dan bulan 4 yang bernilai RM500 setiap satu.

Pada bulan ke 3, anda mempunyai 2 keping cek (hasil pembelian pertama dan pembelian kedua) dan gunakan hasil jualan tersebut untuk membuat belian pada bulan ke 3. Jumlah cek tersebut adalah sebanyak RM1000 dan yang ingin dibeli hanyalah RM900 sahaja. Jadi bonus lebihan RM100 adalah bonus tunai anda. Seterusnya, hanya lakukan pembelian yang sama setiap bulan dengan menggunakan hasil jualan dari bulan sebelumnya.


PLAN UNTUK MENDAPAT KEUNTUNGAN RM200 SETIAP BULAN



Penerangan:


Untuk Pakej ini, jika anda ingin melakukan repurchase setiap bulan dan ingin mendapat bonus sebanyak RM200.00 setiap bulan, anda perlu mengikut sistem seperti yang telah ditetapkan di dalam jadual di atas. Contohnya anda membeli Booster pada bulan 1, menerima 2 keping cek pada bulan 2 dan bulan 3 sebanyak RM1000 setiap keping.

Pada bulan ke 2, sebaik sahaja Cek Pertama anda clear, anda gunakan semula RM1000 tersebut dan menambah wang poket sebanyak RM800 lagi untuk membuat belian pada bulan kedua. Anda akan menerima 2 keping cek lagi iaitu pada bulan 3 dan bulan 4 yang bernilai RM1000 setiap satu.

Pada bulan ke 3, anda mempunyai 2 keping cek (hasil pembelian pertama dan pembelian kedua) dan gunakan hasil jualan tersebut untuk membuat belian pada bulan ke 3. Jumlah cek tersebut adalah sebanyak RM2000 dan yang ingin dibeli hanyalah RM1800 sahaja. Jadi bonus lebihan RM200 adalah bonus tunai anda. Seterusnya, hanya lakukan pembelian yang sama setiap bulan dengan menggunakan hasil jualan dari bulan sebelumnya.

PLAN UNTUK MENDAPAT KEUNTUNGAN RM700 SETIAP BULAN



Penerangan:


Untuk Pakej ini, jika anda ingin melakukan repurchase setiap bulan dan ingin mendapat bonus sebanyak RM700.00 setiap bulan, anda perlu mengikut sistem seperti yang telah ditetapkan di dalam jadual di atas. Contohnya anda membeli Booster pada bulan 1, menerima 3 keping cek pada bulan 2, bulan 3 dan bulan 4 sebanyak RM1500 setiap keping.

Pada bulan ke 2, sebaik sahaja Cek Pertama anda clear, anda gunakan semula RM1500 tersebut dan menambah wang poket sebanyak RM2300 lagi untuk membuat belian pada bulan kedua. Anda akan menerima 3 keping cek lagi iaitu pada bulan 3, bulan 4 dan bulan 5 yang bernilai RM1500 setiap satu.

Pada bulan ke 3, sebaik sahaja Cek Pertama dan Kedua anda clear, anda gunakan semula RM3000 tersebut dan menambah wang poket sebanyak RM800 lagi untuk membuat belian pada bulan ketiga. Anda akan menerima 3 keping cek lagi iaitu pada bulan 4, bulan 5 dan bulan 6 yang bernilai RM1500 setiap satu.

Pada bulan ke 4, anda mempunyai 3 keping cek (hasil pembelian pertama, pembelian kedua dan pembelian ketiga) dan gunakan hasil jualan tersebut untuk membuat belian pada bulan ke 4. Jumlah cek tersebut adalah sebanyak RM4500 dan yang ingin dibeli hanyalah RM3800 sahaja. Jadi bonus lebihan RM700 adalah bonus tunai anda. Seterusnya, hanya lakukan pembelian yang sama setiap bulan dengan menggunakan hasil jualan dari bulan sebelumnya.

Jadi, bagaimana? sudah jelas dengan peluang buat duit mudah macam makan kacang ni?? jika masih lagi tak jelas, hubungi saya. saya akan bongkarkan persoalan di minda anda.


Amacam? minat nak daftar? klik sini!



1 comment:

student said...

dalam kenangan cbc ni...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...