Nov 13, 2008

Peperiksaan sudah pergi..

Alhamdulillah...
abis dah exam...

lega aku...ye lar...exam..sape xtakut kan?
utk sem ni(Pismp-BahasaArab), aku hanya ambil 4 paper sahaja...
yup, 4 paper je dri BPG..utk subjek yg lain2 sume exam dalaman sahaja..
ni die, 4 subjek yg ak dok exam... setiap paper 2jam setengah...lama gak kan?

1.Murid dan Alam Belajar
2.Tatabahasa Arab 1
3.Tatabahasa Arab 2
4.Kurikulum Pendidikan Islam

antara keempat-empat subjek yg kat atas nih, subjek yg pling aku minat dan aku takut adalah Bahasa Arab...sakit gak blaja Bahasa Arab ni kat dlam negara..xde suasana..
kan best kalo last year BPG hantar kami praktikal ke luar...masyuk gak kan?
sem ni, bahasa arab aku belajar qawaid..bg aku mudah la gak..sebab dah jmpe bnda ni kat sekolah lgi..cume ada pemberatan dan tambahan pembelajaran skit je bnding ngn kat sekolah..lgipun, aku senang skit nak tangkap pelajaran2 yg melibatkan kefahaman ni.. fokus je kat kelas, doa byk2...insyaALLAH ALLAH mudahkan...

utk paper yg lain plak,
paper Murid Alam Belajar boleh jwab, alhamdulillah
cume yg pening2 paper Kurikulum Pendidikan Islam Sekolah Rendah jer..
ikutkan aku mmg xbrape puas ati gak ngn soklan dier...
ye lar..blaja punye bnyk psal metodologi dakwah zman rasulullah ngn sahabat,
tup2...yg bnyk kluar psal program j-QAF jer...adusss...mmg menggoreng gak la aku tuk paper nih...hehehee..harap2 assignment dpat membantu tuk back-up markah aku bg subjek nih..bukan aku sorg je yg kerut dahi pas amik exam paper nih...kekwn lain pun same jer..hohohooo..

sahabat2...kwn2ku sume...doakanlah aku dpat result yg best tuk exam sem ni..:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...