Dec 16, 2010

Tingkatkan Trafik Blog Dengan Sistem Autopost Entry Terbaru Di Malaysia Blogger United !

Assalamualaikum Dan Salam 1 Malaysia ! Oyeah~ Korang sihat? Mestilah sihat kan. Pengumuman ini khas ditujukan kepada Semua Blogger2 yang berminat supaya blognya di 'RSS' kan di Fanpage Malaysia Blogger United. Dalam erti kata lain, selepas korang siap menerbitkan (publish) entry di blog korang, automatic entry tersebut akan di post/ping kan di Fanpage ini. Yeah! Kini anda boleh melakukannya secara percuma ! Korang hanya perlu meletakkan banner yang telah disediakan ke dalam blog korang dan yang penting backlink ke Fanpage Malaysia Blogger United.

Kode Yang Perlu Diletakkan



Hanya letakkan kod ini (klik pada link untuk dapatkan kod) dan informkan kepada Admin Fanpage tersebut melalui komen pada nota "Nak tak blog korang di RSS kan (auto post/ping) di Fanpage Malaysia Blogger United?" bahawa korang sudah letakkan banner tersebut. Admin Malaysia Blogger United tersebut akan memasukkan RSS blog korang ke RSS Fanpage supaya entry korang akan automatik dipost/ping ke Malaysia Blogger United . Ini adalah salah satu langkah yang dilakukan untuk menolong korang semua dalam menaikkan trafik pada blog korang. huh ! Cubelah, Saya pun dah try. Memang Puas Hatilah !
MySpaceMySpaceMySpace

Kalau korang rajin dan sangat baik hati plus pemurah dan penyayang, bolehlah korang sebarkan tentang pemberitahuan ini kepada Blogger yang lain, contohnye buat entry ke (yang ni terbaek), bagitahu melalui chatting ke, ataupun hanya share nota ini ke profile anda. Segala kerjasama korang amat dihargai. Terima Kasih (^_^)



p/s : Help Us To Grow ! Suggest blogger lain untuk LIKE fanpage Malaysia Blogger United ni... Kite sama2 upkan trafik blog dengan Sistem Autopost Entry Terbaru. Lagi ramai join, Lagi tinggi trafik korang dapat. Hehee~ Majulah Blog untuk Negara ! ^^,

p/s/s : Jap2 ! Saya nak promote saya punyer Fanpage juga. Cetusan-Student ! Hohohoo..~



7 comments:

noorafzan said...

menarik nih!

student said...

memang menarik!

join jangan tak join..^^,

Unknown said...

mmg best! hehe

student said...

Anwar,

memang best.. join dah?..hee.. ^_^

Anonymous said...

Nice site,i have bookmarked it for later use, thanks.

Anonymous said...

Wish you best luck for the current and next year!There's always room for more thing.

Anonymous said...

Hello blogger, good morning. Wonderful post. You have gained a new reader. Pleasee continue this awesome work and I look forward to more of your superb articles.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...