Dec 15, 2010

Borak petang

Bismillah,

Selamat petang buat semua... Apa khabar?..Harap sume sihat-sihat ajew..

Saje berbasa-basi petang nih.. Nak keluar sekarang ni hujan je sejak tengah hari tadi.. Buat 'perempit', waktu hujan-hujan ni memang rasa tak berapa selesa lah nak keluar..Kalau takde benda penting memang tak keluar.. Lagi lah buat yang baru je lepas jatuh motor macam saya ni, rasa cuak sekejap untuk merempit di jalanan yang licin..hoohuu..huk3~.. T_T

Contest yang saya buat tu susah bangat ke?
Di cbox dan bahagian komen saya tengok adalah visitor-visitor yang dok komen bagitahu soalan yang saya berikan tu agak susah dan memeningkan.. Maaf ye kalau rasa susah..

Tak susah pun sebenarnya.. Buktinya, dah ada pun 2 orang pemenang setakat ni.. Tapi, komen dan link mereka terpaksa la saya sorokkan dan 'hidden' dulu.. Bagi surprise! (^^,)

Namun, apa pun..peluang masih ada lagi.. Usah risau.. Cubalah jawab..mana lah tau ada rezeki buat anda.. Kan? Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu? (^_^)

Ni saya tolong bagi mudah sikit pada yang pening dengan soalan contest tuh..
Klue jawapan: Biasakan yang betul, Betulkan yang biasa. Ok? hee~

Ouh... sebelum saya terlupa, malam ni adalah perlawanan separuh akhir pertama Piala AFF 2010. Malaysia menentang Vietnam. Venue di Stadium Nasional Bukit Jalil jam 8Malam. Jom kita sama-sama bagi sokongan untuk pasukan Negara kita. Saya bagi sokongan di hadapan Televisyen je kali ni.. Nonton sekali yuk.. Jangan lupa!

P/s: Borak-borak petang dikala hujan kalau ada kopi + biskut pun enak gak!
Oooppss, ada orang yang tak minum kopi?..Hu


2 comments:

Cik Jari said...

sedap..minum koi panas td..tp takde biskut pon...

student said...

Cik Jari,

kalau ada biskut tiger mesti best! ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...