Dec 12, 2010

Add Facebook P4U!


Syuk, khabarnya Prepaid4u dah banyak berubah.. Betul ke?..

Syuk, pembahagian margin dan komisyen sekarang dah lagi masyuuuukkk erk??..

Syuk, aku nak tukar no. HP dgn nak aktif semula laaa...macam mane eh?...

Antara persoalan-persoalan yang diajukan buat saya sejak akhir-akhir ni melalui e-mail.

Pertama sekali, saya minta maaf jika sukar dihubungi melalui 013-719 49xx sebab nombor tu memang saya dah tak guna.. Hilang dan hanyut dek banjir..huu..(-_-) Nak request semula nombor tu dah tak boleh sebab sudah di recycle..huu.. Saya jangkakan pasti empunya nombor tu sekarang pun musykil dan pelik mengapa ramai sangat orang dok bertanya pasal prepaid.. dan mungkin tambah pelik lagi setiap khamis pukul 2-3pagi akan menerima sms bonus daripada MyMode..hee~ Maaf Tuan empunya nombor (kawan saya penah call, katanya cik gadis yang guna no tu sekarang..huu).

Baik!
Terus menjawab soalan.
Memang sudah ada banyak perubahan yang berlaku.. Sudah banyak penambah baikan yang dilakukan. Nasihat saya, untuk mengetahui berita-berita, maklumat, dan perkhabaran terbaru pasal Prepaid4u eloklah kiranya dapatkan terus di laman Facebook mereka. Lagi mudah dan cepat. Tak Gitu??.. Ni link dia untuk Add >> FB P4U.

Harap-harap membantu. Oh.. untuk pengetahuan semua, MyMode dan Prepaid4u ni adalah antara perniagaan yang terawal saya sertai. Sedar tak sedar sudah 5 tahun.. (2006-2010) dan pastinya banyak kenangan jatuh dan bangun bersama-sama..

P/s 1: Beberapa bulan lepas, saya sempat berbual dengan salah seorang admin Prepaid4u iaitu saudara Philips.. boleh baca disini.

P/s 2: Semester depan mungkin saya akan kembali aktif menjual Prepaid. Niat membantu rakan-rakan yang sukar untuk mencari kedai Topup di keheningan malam..^^,

P/s 3: Inilah antara perniagaan yang masih dituai hasilnya hingga kini.. Alhamdulillah.. ^_^


Siapa saya?
Saya adalah......
Student a.k.a SyukJohor (Muhammad Syukur Sapuan)
Agen MyMode 5 Star CM

errr... 5 Star CM termuda kot masa tu....alar kisah lama...huu


4 comments:

hestyrezyuda said...

ekeke.. ok lah tu.. at least ada pendapatan tambahan kan... memang di kalangan student topup tu bagai kan perkara wajib ada.. bukan takat nak bergayut dgn sang kekasih hati.. bahkan nak kol lect atau kawan2 klas kan?? so keep it up ^_^ akk doakan syuk berjaya k... dalam pendapatan sampingan dan study.. doa kan akk sekali tau.. sebab akk pun student ^_^

Admin said...

klw beli kte register tuk
gne tuk dri sndri cmane ea??

student said...

hestyrezyuda,

Yup..betul tu kak..setuju..
Masih belaja di mana kak? All d best..Moga berjaya hingga ke akhirnya..:)

student said...

ahsfantasy24,

tu la tujuan asal saya rgster dulu..tuk diri sendiri je..disamping dpat diskaun skit..tp, owg nak beli..kte jual n mudahkan je lah diorg je kan..

boleh je awk walaupun hanya untuk kegunaan diri sendiri.. paling 'koman' pun dah jimat skit la kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...