Apr 24, 2009

Asgnmnt siap!

Bismillah,

Tika entry baru ni ditulis, aku sedang tersenyum senang...asignmnt sume dah submit. Fuh! leganya rasa hati..tenang...lapang dada...

Lepas smyg jumaat tdi,
kaki aku melangkah ke bangunan pentadbiran.
Terus menuju ke Jabatan Bahasa Arab.
dengan 1 tujuan yang nyata. Nak hantar KKBI Balaghah.
Usai je meletakkannya di atas meja, aku kembali dengan senyuman smpai ke telinga.

Umpama terlepas segala bebanan yang selama ni terpikul atas bahu.
Aku rasa minggu ni lah antara minggu paling 'huru-hara' utk sem nih,
malam2 berjaga tuk asgnment, seksa gak rasa memusing
ayat tuk arab nih (bile aku nak pndai nih..huk3x...)
pastu disibukkan lak lg ngn cbc, org call..jwab..
pastu smbng lg wat asgnment...waduh3x....bikin pakcik penin ajerk..huahuahuaaa...

Pengajian Islam,
Pendidikan Quran,
Bhs Arab(Balaghah),
Pengurusan Bilik Darjah,
Bhs Arab(Saraf).

erk...leh tahan bnyk gak asgnmnt aku sem nih?

hati dah lapang, pasni leh la pk tuk bnda lain lak. MERDEKA! hehehee...;p


*pasni leh la belek2 tuk exsam bulan depan lak. Perjalanan belum selesai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...