Sep 29, 2008

Hujan minyak wangi..=)

-ahad-

alhamdulillah..projek minyak wangi aku yang bru je bermula
menampakkan hasil..

hari ahad, aku ke jb..jusco tebrau city...
ada sorg nih nak amik minyak wangi one drop perfume tu lah..
die nak amik 16 kotak..die nak dri jumaat arituh..
aku kata kat dier..drpd aku pos, baik aku bg cod byhand jer
ye lar..alang2 aku balik johor bg sndri lgi puas hati..

janji dgan brother nak jmpe 2 ptg..
pkul 12 lbih aku dah siap2 nak gerak..
tngok2 jer..alamak! hujan lak..
(*allahumma soiban nafia'an , doa hujan rahmat)
aku hujan2 ni seriau je nak rider..ye lar dah ada 2 kali accident waktu jalan licin risau gak..hohooo..tp xper..aku tunggu dulu smpai hujan teduh..
rilek2 dulu... tnggu punye tnggu..hujan xteduh gak lgi..malah mkin lebat..
adusss...nak wat cmne ni erk?
aku pun sms brother tuh..bgtau maybe aku lmbt skit..hujannnn..huhuuu..

lbih kurng dlam pkul 2,
hujan xstop lgi..xleh nih..
nak xnak aku kene gerak gak..cian brother tu kalo tnggu lama2..
aku pun nekad je la..pkai bju hujan..redah je dlam hujan lebat yg 'menggila' tuh..
perjalanan biasa dlam 20 minit ke destinasi yg aku nak g nih..
tp, disebabkan hujan..aku xberani nak tetap target brape lama leh smpai..

aku smpai lbih kurng pkul 2.45ptg
pelik! jhor xujan..langsung xhujan..cume nmpak bru nak gelap jer..
dri kota smpai tiram je hujan tdi..dri jb ke atas terang..jalan kering..huhhu..

jmpe lah aku dgn brother tuh..
die amik brng, aku amik duit..
brother tu kata die jual minyak ni kat tmpat die RM45 pun ada org beli lgi..
fuhh...ni kes ke-3 aku jmpe org jual minyak ni mahal skit drpd rege biasa..hehe..
sblum ni aku jmpe seller jual minyak ni sebotol2 dgn harga RM15 ngn RM20 pun masih ada org beli...masih org kata harga murahhh..aku pun xtaular...xkesah la...
aku suplly barang jual la ikut kreativiti sndri..hehee..

tu lar..
jual minyak wangi one drop perfume ni mmg mudah sangat!
sonannnngggg jer...coz minyak wangi, berkualiti..
kene caranya insyaALLAH orang memang akan beli..
sesapa yang nak jdi dealer minyak nih bleh la conctc aku..jngan malu n segan..
aku bleh deal kasi harga best termsuk kos penghantaran..untuk yg nak beli utk cube2 dulu pun bleh jer..mai korng klik kat sini!







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...