Sep 29, 2008

Balik kampung..2

sambung lgi...

--------------------------
maka...aku pun tertdolah dgan lenanya..
best tul dpat tdo kat surau..penat hilang..pahala i'tikaf pun dpat..hehee..

nak tau aku sedar pkul brape?
lbih kurng 2 jam lpas tuh..hohohoo..
teruk btul..aku tengok jam pkul 11 dah..
tngok hp husain msg die kate x jdi singgah..
patt la aku tdo xsedar..huhuh..
tp..xpe2...perjalanan mesti diteruskan..
aku smbung la ride..walaupun sorg2..
ye lar...aku bukan xbiasa balik sorg2..
yg penting smngat kuat..rasa yakin..berani..aku redah jer..

sblum ni aku janji ngn ibu aku nak cube smpai sblum zohor..
tngok jam mcm x brape sempat jer..terus sms bgtau maybe smpai lewat skit drpd jangkaan
atas sebab2 xdpat dielakkan..hehehe...
utk kali ni...aku bwak agak laju gak la dpd sblum ni..
aku 'maintain' ride dlam 100-130km/j..
dlam hati baca ayat kursi xputus..mudah-mudahan ALLAH
permudahkan perjalanan aku insyaALLAH...

aku smpai umah dlam pkul 2..
erm...tngok2 balik xde la jauh mane pun..
dlam 6 jam jer kan?
kalo tolak aku tdo dkat 2jam tu pjalnan dlam 4-5 jam je sbnrnyer..
alhamdulillah..smpai gak kat umah..
balik je terus salam..peluk ibu aku..
rindu...=)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...