Jan 18, 2009

Persembahan Konvo J-Qaf

Ni merupakan sambungan drpd post aku yg lepas, sebelum ni aku pernah jnji bgtau nak uploadkan video persembahan gamelan+angklung tuk konvo j-Qaf 2008 (Putrajaya) kan?


Tuk kali ni, lagu yg kami persembahkan adlh 'Mohabbatein', 'My Way', 'Uda dan Dara', dan 'Dikir Putri'. Lagu2 ni telah digubah semula dan dimainkan dengan menggunakan gamelan, angklung,kompang, dan perkusi.

Video asal, berformat avi, tpi coz aku nak upload kat youtube xlepas2, maka wa'a (member aku) convert pd format mp4(kcik skit lar)tuk blehkan diupload. Jadi maybe kualiti gambar tu xde la brape best sgt. kalo nak btul2 clear mai amik sndri ngn aku atau memana dak pekomperi...hehee...mari kita sama2 dgarkan...=)




*perkembangan terbaru, insyaALLAH 25hb ni Pekomperi dijemput untuk membuat persembahan di majlis perkahwinan anak Puan Mutia yg berkahwin dgn anak PA PM. Jadi, besar kemungkinan Paklah akan turun gak sbgai tetamu kehormat. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...