Jan 16, 2009

Pena kembali menari

Salam...hai..apa khabar buat semua...
selamat tahun baru hijrah dan masihi buat semua
(walaupun dah tengah bulan 1, nak ucap gakk..eheehe...)


fuhh...lamanya aku tak menulis...rindu rasanya kepada dunia blogging,
dah hampir 2 bulan aku tak menulis di dunia maya nih..
pada hakikatnya aku online sebenarnya, cume tak berkesempatan tuk siggah menulis kat sini,
kekangan waktu dan kerja yang bnyk membuatkan aku x berkesempatan untuk kerap menulis

Cuti sem lepas, bnyk gak lah aktiviti yg dibuat..
aku blik lewat ke kg(johor) kerna terlibat dgn konvo J-Qaf kat Putrajaya (PEKOMPERI)..
tuk kali ni, kami dijemput untuk memalu kompang perarakan bg menyambut tetamu kehormat.. maka kedengaranlah paluan kompang Lagu IPIS 5 dan Bertih 3 di sana.
kami juga dijemput untuk membuat persembahan gamelan+angklung bg mengisi
masa rehat tuk setiap sesi penyampaian sijil kepada guru2 J-Qaf.
Fed-back yg diterima, semuanya berpuas ati dan memuji persembahan yg dibuat..Alhamdulillah..InsyaALLAH, semoga ahli2 PEKOMPERI tak tenggelam dek pujian dan meningkatkan lgi mutu persembahan..ermm...post lpas ni nti aku upload video persembahan tempoh hari..

Selepas tu, ketika kekwn lain dah mula cuti,
aku, wa'a, dan poie 'keluar' selama 10 hari..keluar wat tabligh..
belajar2 ckap psal agama..kali ni, road kami kat area batu 9 Cheras,
amir saf kami adlh Tn Dahlan Muttaqin (Org Indonesia)..
bnyk bnda yg aku belajar..bnyk juga persoalan2 yg sblum ni aku nak tau jwpnnye dah terjawab..btullah org2 lama btau kalo nak tau bnyk tentang usaha ni buatlah pengorbanan, bg masa tuk khuruj..:)

kemudian, masa dihabiskan bersama family,
aku tolong jaga kedai, alhamdulillah tercapai cita2 ayah aku untuk buka kedai kat kipmart
sambutan ok...menggalakkan...urusan rezeki ni ALLAH yg tentukan...sume tersimpan dalam rahsia dan khazanah Robb Yg Esa..

wat masa ni, ni je la dulu yg aku dapat kongsikan buat semua..
insyaALLAH di kesempatan lain pena akan menari kembali...:)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...