Jan 19, 2011

Bloglist Anastasyea Bulan Februari 2011

Kak Anastasyea ni memang rajin orangnya. Kalau saya online je, pasti ada sahaja post-post terbaru daripada dia. Jarang blognya tidak diupdate. Tambah-tambah lagi kalau ada berita-berita sensasi.. cepat je dia update.. memang betul-beryl rajin lah! :)

Baru-baru ni, dia ada buka peluang untuk sesiapa yang teringin nak letakkan link blog di bloglist blog Anastasyea. Saya berminat.. Syarat-syaratnya pun tak susah.. jadi, sesapa yang minat nak sertai, boleh la ikut step di bawah ni ye..




Pertama... Buat satu post pasal segmen ini dengan tajuk 'Bloglist Anastasyea Bulan Februari 2011' Kemudian masukkan gambar header kat atas tu supaya blogger yang belum mengenali saya .. boleh kenal. Bak kata peribahasa .. tak kenal maka tak cinta! ..

*baik!..:)

kedua .. Create satu link ke blog ini. Bukan dua dan tiga .. hanya satu sahaja. Tapi kalau rerajin nak letak sepuluh pun .. saya tak kisah. Lagi suke ada la!

*baik!..:)


Ketiga .. Pastikan anda meletak link blog ini diexchange link ataupun bloglist blog anda. Nanti kalau saya datang check dan link tersebut tak ada .. maka secara automatik .. penyertaan anda digugurkan!

*sudah dimasukkan di bahagian bloglist di tepi sebelah kanan bawah..:)


Segmen ini anya terbuka kepada warganegara Malaysia sahaja. Jadi kalau nak join and get some traffic from here .. saya mengalu²kan anda untuk join. Tapi kena ingat .. blog saya nie tak lah banyak trafik macam blog famous yang lain. Jadi ..jangan mengharap sangat k!



Sumber Rujukkan: Bloglist Anastasyea Bulan Februari 2011 | ANaSTaSyeA : Kisah Disebalik Kanta Coklat


P/s: Bloglist ini menurut Anastasyea adalah untuk bulan Februari sahaja. Tarikh tutup penyertaan ialah pada 30 januari 2011 pada jam 12.00PM. Jom sertai! ^^,

5 comments:

student said...

Mknace,
Thanks..:)

Cikgu Aini said...

kaka anastasyea nie juga idola saya! =) salam blogger!.. :)

student said...

puteri cahaya,
salam blogger jua..:)

Unknown said...

Thanks ye sebab join bloglist bulan Februari 2011 ini =)

anastasyea's latest post .. Mengenali DoFollow dan NoFollow Dengan Lebih Jelas - Cara Mudah Membina Baclink Secara Work Smart

zmanja said...

salam blogger....dtg skodeng!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...