Apr 15, 2009

Kenapa dengki?

Bismillah,

hurmm...rasa tertekan skrg nih...tensen...
kenapa perlu antara kita ni nak saling iri hati..? Mengapa?

Sabar Syukur....sabar....huhuu..



Peristiwa tu berlaku kat blog jualan Perfume aku (www.onedropperfumes.net),
dalam minggu ni dah 3 kali 'hamba ALLAH' tu buat tak best kat aku..

dok spam kat chatbox aku...
tetibe je dok pomote link dier...
ape kes mcm tuh? nak wat iklan murahan?

yang aku rasa bertambah bengang lagi,
leh kata 80% ayat-ayat dlam website die tuh sebijik tiru aku punyer..
heyy!! dah takde idea ker? semua nak tiru..tolak no akaun bank je tak sama.. yg lain leh dikatakan sebahagian besarnye SEBIJIK!!

ok..fine..kalo nak tiru tu, ok la..aku leh halalkan je..ambillah.. mungkin baru nak blaja2 niaga online kan? tapi, nape nak sabotaj blog aku plak? KENAPA?

kmdn, die kata aku jual mahal lar...aku ni penipu lar...
ish...ODP, RM40 hrga stended la tuh...aku jual dri dulu hrga nih..
kenapa nak bising2 dengan aku lak?

aku rasa kecewa dgn benda nih..patutnye toksah la nak busuk hati...
rezeki kita semua ada...semua dalam aturan ALLAH... kite buat dengan betul, insyaALLAH...

jika ini ujian wat aku, aku redha.

Ya Allah, kurniakanlah aku kesabaran..kau berilah hidayah pada kami semua..


*buat masa ni, aku remove dulu chatbox di blog Perfume aku tuh. mungkin lpas nih aku buat preview shaja dan yg serius nak jdi agen cntct direct pd aku. direct, xpyah kat chatbox lagi.



3 comments:

Mustakim Ahmad said...

biasa la tu syukor...
ko pun prnh dulu masa mula kena sound ngan akak perfume jgak kan sbb blog ko sama ngan page dia..
biasa la tu..tiru meniru ada di mana2..dengki medengki itu biasa di kalangan orang melayu..tp bukan pada orang islam...insyaAllah rezeki mu sudah tertulis..

myincome said...

Sabar la syukur.. Suma ni dugaan je. Harap diberikan petunjuk dan hidayah kat sapa yang dengki tu. Jangan give up..Teruskan usaha bos.. InsyALLAH.

DH said...

Salam...
sabar la atas dugaan ni...dunia berniaga mmg ada2 je benda x best...hehe...but u need to keep on fighting...hehe
neway, pasal chatbox tu..boleh block IP owner tu...x pun delete je...aku slalu delete je sesiapa yg sepam shoutbox aku...haha...kalau promo skali x kisah sangat...tp kalau org 2 3 msg nak promo blog sendiri...kena delete la jawapnya...haha:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...