Sep 27, 2008

Fall in love?

"Syuk, awak fall in love ngn downline sendiri ke?"

perghhh...terkejut sesangat+gile+teramat sangat bile ada la salah sorang drpd network MyMode aku sms tanya soalan cepumas mcam tuh..pejadah punye soalan lah aku pun xtahu..yelar...selama ni, dak2 ni tnye mpesal gtway down..mcm ne kire bnus..soklan lbih kurng gitu lah..yang ni tetibe tnye soklan yg maha pelik...ishhh...xfham ak..

aku pun tnye la kat hamba ALLAH yang sorng ni npe la die bleh tnye soklan yg aku leh
kata sbgai tahap ngarut xleh msuk exam gak lar...huhuhuuu...(pe aku menulih nih..hohohoo..)

"ni nape lak tnye soklan mcm ni, tetibe je pelik lor.."

aku feed back dengan terus terang..

"xlar...'dia' tu la yg ckap...syuk ngurat dier.."

hahaha...mmg best kan kenyataan nih??kui3x..
kalo korng sume berada di tempat aku lah pe yg korng fikirkan?
ishhh... xfahm? mai aku cite lgi lanjut...


------------------------------------------------------------
sbgai sorg agen MyMode yg mempunyai network, no fon aku nih mmg dak2 ni
kekdg suke pass2 mcm tuh...diorg tnye soklan, walaupun no tu anonymus sedaya
upaya gak la aku akan cube menjawab dengan sebaik mungkin..
satu hari tu, ada la sorg dpd network aku ni sms..no anonymus..die ni pmpuan..
dia kata dpat no aku drpd upline die la..sje nak kwan2.. kagum ngn aku coz muda2
dah ada inisiatif cri duit kocek..ishh...pegak lah..jual topup, xdelah masyuk mcm jual dadah la kan? pe lar...xpe..yg penting halal..hehehe..

maka..bermsg la aku dgn dia..atas hbgn upline-downline..
coz, dah org buat baik dgn kite xkan nak wat xbek lak kan?
btoi x? tnye khabar...tnye psal family...psal bisnes..
mmg xde kaitan lngsung aku tnye psal hati dan perasaan lah..
dlam seminggu dua msg...tetibe die snyap x msg aku pun..aku pun xkesah sngat lah..
yelar...msing2 student kan..belajar lgi..mmg la sibuk..biase la mcm tuh..
tp..yg xbestnye, bile aku dpat msg yg mafhumnya lebih kurang mcm kat atas tu lah..
aduhai...aku pun xfham lah..
mmg lah die tu cun..leh tahan..kalo nak ikutkan mmg sape tngok bleh tertawab ler kot..huhuhu..tpi, npe la die ni pk mcm tuh..pelik aku..xfaham lar..die prasan atau aku yg xberperasaan??huhuhuu..

npe erk?
ish3x...smpai arini aku masih xfham..
moga2 satu hari nanti aku fham la yerk..hehee..








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...