Sep 27, 2008

Cetusan menjelang raya..hohohoo..

26 September 2008,
hari terakhir aku kat IPIS sebelum bertolak balik esok pagi ke rumah untuk menyambut hari raya..

fuhhh... minggu ni memang minggu yang sibuk.. aku rasa memang teramat sibuk..
dengan 2 assignment yang perlu di'submit'-bahasa arab & pengajian agama,
dengan pembentangan kuliah yang perlu aku 'ready',
dengan projek minyak wangi aku yang baru je dilancarkan..
perghhh..sibuk..penat je rasa..
minggu ni, purata aku tidur dalam 2-3 jam jer..
memang masa tu rasa padat sangat..xtau dah kemana hilangnya nikmat waktu tuhh..huhuu..

tp, bila siang tdi assignment sume dah submit..alhamdulillah..syukur..ALLAH permudahkan sume keje aku..lega je rasa bile tugasan tu dah dihantar ke tangan pensyarah.. macam hilang satu bebanan yang terpikul kat bahu aku sebelum nih.. dah bleh tersenyum dahh.. dah bleh rancang untuk buat kerja lain pulak..hehehee..

alhamdulillah, tdi aku dapat bsolat terawih kat masjid sri petaling,
lepas hajat aku, betul la ckap wa'a.. even 20 rakaat x rasa penat pun..
lain rasa solatb ngn orang alim nih..diimamkan dgn hafiz quran..mmg best lah..
lepas terawih, singgah kedai kat bwah tu jap.. dok cri uncang yang ridhauddin pesan suh aku belikan dengan cri kayu sugi tuk aku.. kayu sugi yang aku gune ni ketot dahh..heheee..

esok pagi, insyaALLAH lepas subuh aku gerak balik johor..
perjalanan ambil masa mungkin dlam 5-6jam..
kali ni aku balik dgn Qomar smpai Melaka, lpas ayer keroh je aku terus la rider
smpai la umah aku kat johor..
YA ALLAA moga perjalanan aku dipermudahkan..

ermm... mlam ni malam 27..
malam ganjil..
selamat beramal buat semua..

salam hormat buat semua..
raya jemput la datang rumahn yer..

~syukur a.k.a student~
www.minyak-wangi.blogspot.com
www.prepaid4u.net/?id=student
www.jutawanceramic.com/student



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...